bästavän

det finns en tjej, som betyder exakt allt. en vän som alla borde ha, och just jag fick henne. jag är så glad att jag fick träffa dig, dig har jag alltid kunnat prata med, om exakt allting. du har funnits där när jag känner mig nere, och fått mig att skratta igen. jag vill att du ska ha det som bäst, och jag försöker verkligen. alla bråkar ibland, men vi har ju alltid löst det. jag har känt flera gånger att jag bara vill dö, men då har du funnits där som en vägg och fått mig upp på benen igen. jag känner en flicka , som är lika vacker som en ros , som har ett hjärta lika varmt som solen , som har ett léende lika sött som en karamell , som höll min hand lika hårt som huvudet sitter på kroppen , som har ögonen lika vackra som en ängel , den här flickan är min ängel , som stått vid min sida genom svåra & lätta stunder , som sett mig le , skratta , dött av garv , tyst , deppig , ledsen , gråtit , som sett mig falla men ändå fått mig upp på fötter igen .
My angel , together we'll make it trough .
jag älskar dej sosso / andreé din bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0