ยักษ์ เหนื่อย

 Är hemskt ledsen att jag inte hann skriva igår, men hade annat på hjärnan.
Aja, skolan var faktiskt helt okej. Men senare på dan mådde jag så himla illa.Vart tvungen att rulla hemmåt, aja thats life. Och nu ligger man i sängen och äter nudlar & kollar på 
(THE VOICE PLANET) jag slår vad om att jag kommer bli säng liggandes hela helgen för börjar få en rikigt förkylining. Vi skulle ha haft ett matte prov idag, är faktiskt ganska lycklig att jag slapp det idag, jag och mattematik är inte precisbästavänner haha. Jag tror faktiskt att jag är sämst på matte i min klass.
Träffade faktiskt Albin på bussen idag
på väg hem (A) . Har inte träffat honom på år känns det som. Så det kändes riktigt gött att få snacka med honom. Måste bara  berätta en rolig grej, Idag har min  mamma vart i stan & hon hade tydligen köpt skor till mig. Visst det var jätte snällt,  men dom var verkligen jätte gräsliga hmmm. Men vad ska man göra ? får prata med henne om dom senare. Nu ska jag gå ut med hunden, även fast jag mår pyton *suck* Ha det så bra pussokram / sjuklingen "/









   Dagens outfit;


 vitt linne; gina tricot.  svart kofta; vero moda 
 hög svart kjol; gina tricot. tunna legins; H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0