Sjuk.

Hallå! jag är riktigt förkyld asså, äter sånna här mucuangin eller vad dom heter. Dom smakar iaf super äckligt. Hade faktiskt planerat att gå på NRJ idag med albin och hanna. Men det gick ju skäpp rätt åt skogen, aja thats life. Fast det är synd att jag alltid ska bli sjuk när jag har planerat något. Men idag har jag legat hemma som värsta säckpotatisen, har faktiskt lite ångest att jag inte har vart ute idag. Det har ju vart ganska bra väder (soligt). På eftermiddagen kom mina kusiner. Förstår inte varför mamma alltid ska bjuda hem folk. Och så var jag ju faktiskt sjuk också. Jag hoppas att jag blir frisk snart. Men nu är jag så himla trött, ska försöka pallra mig till sängen. xoxo sofia


Kommentarer
Postat av: Fanny

sen kom lilla fanny på besök också hahaha :)<3

2008-08-31 @ 19:54:38
URL: http://glassunge.blogg.se/
Postat av: evelina

aha, är du sjuk. det var kanske därför jag inte hade sett dig i skolan på länge :) <33

2008-10-17 @ 15:18:22
URL: http://bloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0