Stressdag.

Imorse försov jag mig, och jag hade det jätte strässigt. Hann inte fixa nånting "/
när jag kom till skolan hittade jag inte min skåpnyckel och fick såklart panik.
Men sen så kom det sig att den hängde runt armen, Det här är naturligt i min vardag hahah. Sen så skulle vi ha lektion och så  hade jag glömt böcker såklart. Min dag har inte vart så speciellt lyckad. Har vart super trött hela dan, satt nästan & (blundade) på lektionerna. Efter skolan så gick jag och malin hem till mig, hade sjukt ont i halsen. Skulle egentligen ha träffat andreé efter skolan, men jag hade ingen lust att smitta honom. Men när jag och malin kom hemma så lagade vi spaghetti, haha ovanligt. Sen så satt vi oss vid tv:en och checkade in THE PLANET VOICE. Satt som fast klistrade.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och ska försöka komma i säng betydligt tidigare än ïgår, hare gött. pussokram skumbanan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0