superduper dag!

Idag började dagen segt (skola) ..
efter plugget så skulle jag träffa  nathalie,viktor och tony,
vi hade verkligen jätte kul, men som sagt så är tony världens största retsticka.
Det började med att jag skulle rosta mackor och sen så kom han och tänkte sno dom,
och sen så satt han vid datan och spela världens tjatigaste låt, men kommer inte ihåg vad den heter hahah.
Så jag tog datamusen och han jagade mig i hela lägenheten och han skrämde mig flera gånger.
Två gånger gömde han sig bakom ett skåp och jag blev lika rädd varje gång (jag vet jag är lättskrämd) men iaf det var super kul. ungefär vid 18.00 så skulle jag träffa min älskling alex, vi möttes i lida men jag hade super bråttom för som vissa av er vet så fick jag en kusin igår så jag skulle dit och pussa på den. men jag följde honom till busshållplatsen för att säga hejdå. Jag älskar dig super mycket alexander. Men nu ska jag titta på tv, har ingen aning om vad jag ska blogga mer om. pussokram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0