usch!

Jag orkar inte med den här skiten längre. Varför kan jag aldrig få känna mig lycklig ?
ständigt ska man gå med den där jobbiga magkänslan varje dag till skolan.
 Att veta att du inte längre finns där för mig,
att du bara sviker gång på gång. och seriöst så är jag less på dig.
Du var verkligen världen för mig, när jag hade dig mådde jag som bäst..
 men nu har jag insett att det är inte jag som är problemet utan du ! och
 det gör så jävla ont att veta att allt vi gått igenom egentligen inte har betytt något för dig.
För du skaffar nya vänner gång på gång, och skiter i vad som du redan har! för dig är jag som luft..
jag byggde upp ett starkt förtroende för dig, men du tog det som en liten jävla grej.
Det kommer aldrig att bli detsamma mellan oss igen och jag är ledsen för lägre än dig kan man inte sjunka.


Kommentarer
Postat av: Karin

vem skriveru om ? :O

<333

2008-08-26 @ 21:50:00
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0