ensam

Tjulu!
Ligger här helt ensam i min säng och fryyser som jag vet inte vad. Saknar lite socialt sällskap just nu. Idag ringde min älskling och väckte mig. Hade bett honom om det dagen innan. Fast jag somnade om direkt när han la på. Känner mig så himla trött och frysen. Anledningen till att jag inte skrev igår kväll är att jag somnade vid 17.00 och sov till 21.00 så när jag vaknade så hade jag ingen ork alls till att skriva. Har legat och tittat på tv större delen av dagen. Just nu så ligger jag och väntar på att pappa ska bli klar med maten. Jag tror att det blir kyckling och pomes frittes (?), gott! Just jäklar, jag har målat naglarna och gjort en ansiktmask också. Mysigt att pyssla om sig själv lite. Hörde också att min klass ska bowla imorgon från 11.00- 17.00 så jag vet inte hur det blir för mig imorgon. Nu är maten klar, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0