försovning

Hallådär sötisar.
Kom alldeles nyss hem från nino. Låg och mös sen 15.05-17.30. Helt otroligt jag är så jäkla trött på mig själv. Försov mig idag igen. Gick inte och la mig så sent igår men likt förbannat så kommer jag inte upp på morgonen så nu har jag och nino bestämt att han ska ringa och väcka mig varje dag vid 06.30. Så nu får vi se om det blir någon förändring. Kom till skolan helt nyvaken, men ändå så får man så fina komplimanger. Det gick ganska bra för mig på so provet och jag får resultatet på tisdag, jisses! Jag är så himla trött på skolmaten. Antingen så är den kall eller smakar pyton! Vi får verkligen så himla tråkigt mat, så tillslut så vill man bara strunta i att äta den (äta bör man, annars dör man). Känner mig trött men glad. Nu blev mammsen klar med maten. Bye bye sweetheart's.



Kommentarer
Postat av: Frida

Asså shit vad fint! :O

2008-12-10 @ 17:48:22
Postat av: Nino

Alltid lika fin gumman <3<3<3

2008-12-10 @ 18:10:50
Postat av: clara

Jag håller med nino. Du är alltid fin stumpan <3

2008-12-10 @ 19:46:20
Postat av: sossos sonia :P

gahahah komplimanger fråån mej ahha men du är ju såå jävvla söt du måste få veta d vett du kommer aldri sluta me mina komplimanger sötnöt(a)(h)<333

2008-12-10 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0