Fullt upp!

Hej på er alla filurer!
Jag har haft en super bra helg. I fredags så sov nino hemma hos mig. Vi käkade pizza på kvällen och låg & mös framför tv:n. Vaknade ganska tidigt på lördag morron tror att det var 08.00 men somnade om, så när vi vaknade lite senare var kl ungefär 11.00. Gick upp och gjorde frukost & duschade efter. Sen bar det iväg mot malins ridskola. Hon skulle ha ett lucia tåg där så vi knallade dit och tittade på henne. Kom hem vid 19.00. Väntade på malin en stund. När hon kom så lagade vi lite käk. Det blev Kyckling och rusti & malins goda fetaost sallad. Efter maten så tittade vi på film och pratade om en massa massa saker. Tror att vi somnade 02.00-03.00 nån gång. Idag åkte jag,malin, mamma & pappa till kungenskurva. Åt först på donken och sedan åkte vi till ikea. Köpte lite ljus och sånt till rummet. Måste få lite stämning i rummet nu till julen så jag köpte en massa olika lukt ljus. Nu tänkte jag göra mig en varm kopp te och sätta på en bra rulle. Skriver mer imorgon.
Pussar.

 

Kommentarer
Postat av: KUNGEN

Nemen det visste man inte om dig lilla nino.

Att du var häst intresserad kom som en chock! :D<3

2008-12-15 @ 15:02:00
Postat av: Nino

fan, jag e avslöjad :(

2008-12-15 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0