I'm back!

Hej på er alla gullegrisar!
Har ni haft en bra jul? Min jul har iallafall vart helt underbar. Vaknade på juldagsmorgon i stugan och min lilla mamma hade gjort varm choklad och kokat gröt. Gick upp och åt och tittade i julstrumpan. Fick ett nagellack kitt, blev super glad! Efter den mysiga frukosten så duschade vi och gjorde oss julfina. Gick sedan ner till min gammel mormor och gammel morfar som vi skulle vara med på julafton. Min farmor & hennes sambo Björn var också där. Proppade i mig en massa god julmat. Tomten kom såklart lite senare på kvällen med alla våra julklappar, roligt att han hade samma ögon som min pappa hmm...! Efter en super lyckad och trevlig kväll var det dags för oss alla att knalla hemåt. Gick och la mig direkt efter att jag hade tvättat bort all smink och tagit av mig alla kläder och somnade hur fort som helst. Sådär såg min julafton ut och jag är också helnöjd över alla presenterna.

Nu är jag äntligen hemma. Efter en lång bilresa känner jag för att ta ett varmt bad men ack inte! Våran värme i huset funkar inte så vi har bara -6 grader här inne, burr! Sitter här med raggsockor,strumpbyxor,mjukis,två tjocktröjor och ett par vantar! Har tänt en massa ljus och pappa försöker göra en brasa. Blir nog en kall natt utan värme (finns inget varmvatten heller!). Nu ska jag hjälpa mami med maten. Bloggar mer senare.
Pussar från en frysen bloggerska!

Kommer nog en massa bilder lite senare.

Kommentarer
Postat av: sofie

hejsan tjejen :)

kul att du är hemma nu, kul att läsa din blogg igen :) <3

2008-12-29 @ 21:27:25
URL: http://suhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0