jullov!

Nu är det äntligen jullov!
Vaknade O6.3O imorse av att nino ringde mig. Det här är så jäkla knäppt, jag vaknar inte av mitt alarm med vaknar när han ringer mig. Så den enda lösningen är att han ska ringa mig varje morgon för att jag inte ska försova mig. Kom till skolan vid O8.O5 ungefär.. Hade läsning direkt på morgonen och sen idrott. Måste berätta en rolig grej. Idag så hade hela mitt A komplement ett fjortis tema. Alla såg helt galna ut (kommer ett par bilder längre ner). Vid 11.OO tiden så begav vi oss "klassen" till brandbergen. Vi skulle bowla. Efter att ha fått sitta på ett varm & skönt tåg en liten stund var det dax att gå ut i kylan. Frös som en stucken gris. När vi var framme vid bowling hallen så var det dax för att sätta på sig dom super "snygga" skorna. Ojojoj, vad vi skratta åt dem. Jag tyckte att det gick ganska så bra för mig i början men på slutet så blev det rena rama pannkakan! Men det var jätte roligt. Kom tillbaks till skolan igen vid 16.2O och då var det dags för fika. Skolan bjöd på lussebullar,pepparkakor och julmust, mumma! Träffade också Rebecca som kom & hälsade på oss. Trävligt trävligt.
Var hemma vid c 17.OO tiden. Tog sedan bussen till västerhaninge för att träffa Nino. Vi gjorde inte så mycket, låg mest & pratade.. Nu är jag hemma och ska snart ta ett varm fotbad. Är så himla frysen om fossingarna. Tänkte också fixa naglarna.


Fjortis tema! (vickan,mimmi & uggla)

Bowling hallen!

Våra otroligt snygga skor!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

Postat av: hanssoN!

FJORTIS TEMA!?!?! haha de dummaste jag hört sosso! ni behöver ju inte ha ett tema ni är ju redan fjortisar! puss!<3

2008-12-30 @ 00:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0