lyckad kväll!

Hej allesammans!
Kom alldeles nyss hem från lucia cupen. Idag har det vart en rikitg toppen dag. En dag då allting går bra. Skolan har funkat helt okej, kom lite väl tidigt dit idag. Jag och malin satt och vänta där i drygt 50 minuter på att våran första lektion skulle börja. Hellre tidig är försenad (försening = stress) buhu. Slutade 14.50 så jag åkte hem direkt efter skolan för att möta min lillasyster. Var barnvakt en stund & lite senare så kom mamma. Ringde bebis och frågade om han kunde komma och det gjorde han såklart. Vi gjorde inget speciellt.. Låg och myste. Sen gick vi till bussen & det tog ett "litet" tag. När vi precis nästan hade kommit fram (stod på andra sidan vägen) så kommer buss jäveln och åååker! Så vi bestämmer oss för att promenera till min skola. Det tog drygt en kvart men det var jätte mysigt. Nu kokar mitt te vatten så jag måste kila.
Hej så länge.


Dagens outfit;

Svart tunika från Ica maxi
Grå stickad väst från ESPRIT
Svarta tjocka strumpbyxor från Indiska
Svart flätat skin skärp från VERO MODA

Kommentarer
Postat av: anonym

När kommer det bilder på dig och din pojkvän? :D

Vi vill se er två tillsammans på BILD.

Ni är säkert skit söta.

2008-12-11 @ 22:04:43
Postat av: Nino

Ja, Sofia e skit söt iallafall :) <3

2008-12-11 @ 22:45:08
Postat av: ANONYYMMMISS

ica maxi ? ja drev me min kompis idag å ba " bara för att du inte har råd med billiga kläder och köper på ica maxi , hahahaha " . hihi och så läste ja din blogg idag , och så ståre ica maxi , ruuligt ;) F I N B L O G G !

2008-12-15 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0