mys med bebis

Nu sitter jag här helt nyduschad och insmetad i en jordgubbsmask. Min dag har sett väldigt bra ut. Hade sovmorgon till 08.50 så jag fick sova lite längre idag. Skoldagen rullade på som vanligt. Bebis och ande kom dit vid lunchen 12.55 och väntade sedan tills vi slutade. Efter att vi hade slutat så tog jag bussen hem. Städade upp lite i rummet ( tyvärr så kommer det inga före/efter bilder eftersom att det är rätt pinsamt hur det såg ut innan). Efter allt städande så ringde jag nino. Han kom hem till mig & vi tittade på tv och bara gosades i sängen. Pappa lagade middag till oss idag och det blev kyckling spett & orange/röd pasta (paprika) mumma.. Efter att han hade gått hem så bläddrade jag igenom fysiken lite grann. Den sitter inte alls och vi har prov på måndag, jisses! Men det är bara att läsa på. Nej nu ska jag fortsätta att titta på prison break.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0