packa packa packa..

Nu har jag packat ner en massa kläder. Allt från underkläder till ytterkläder. Min dag har vart strålande. Vaknade vid 08.00 imorse, åkte till handen och handlade dom sista julklapparna. Kom hem vid 14.00 hoppade in i duschen och sen begav jag mig mot bussen. Spenderade slutet av dagen hos min käre pojkvän. Vi låg i hans säng och mös. Kommer inte träffa honom på en hel vecka nu, suck! Tur för mig att jag har mottagning där uppe så att jag inte går och längtar ihjäl mig helt efter honom. Juste, idag när jag köpte lite julklappar så hittade jag lite grejer till mig själv också. En grå tjock tröja från cubus och ett par örhängen från gina tricot & hårspennen från glitter, I'm happy!

Vet inte om mitt internet funkar där uppe i stugan så vi får se om jag bloggar eller inte. Men håll utkik för rätt som de e så funkar det kanske. Ska upp kl 07.00 imorgon för att vi ska komma iväg så snabbt som möjligt innan all trafik är ute. Så jag kommer nog sova hela vägen för det tar ungefär 6-8 timmar att åka upp till hjärtedalen= härjedalen. Men man får väl hoppas på att resan går fort. Mobilen är med så det är bara att messa mig (för er som har nummer, såklart). Nu tänkte jag gå igenom min packning och hoppa i säng. Det blir en låååång dag imorgon.
Puss på er alla bloggläsare.
Fortsätt läsa!


Tjock tröja från cubus 149:-

Tunikan som jag köpte igår på gina tricot 198:-

Örhängen från gina tricot 49:-

Hårspennen från glitter 19:-

Mina fluff tofflor som jag köpte igår från rusta 39:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep writing girl! :)

I love your blogg. <3

2008-12-23 @ 00:18:35
Postat av: Anonym

åh. jag älskar härjedalen ")

2008-12-23 @ 14:39:38
Postat av: Nino

Kommer sakna dig som fan hjärtat, hoppas du har de bra där uppe nu. Älskar dig! <3<3

2008-12-23 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0