sängen ropar!

Nu har jag precis slitit blicken från tv:n & sitter här med en varm kopp te. Ska snart fixa mina naglar och pyssla om mig lite. Imorgon är det lucia på min skola. Det kommer säkert att bli jätte mysigt. Ska eventuellt hem till nino efter skolan, men nu sa mamma att jag kanske måste vara barnvakt. Men vi får se hur det blir med den saken. Imorgon har jag sovmorgon & är helt överlycklig. Men jag tänker gå upp tidigt iallafall för jag har ingen lust att försova mig igen. Nej nu är det mina naglar som jag ska lägga ner tiden på.
Dethär blir kanske det sista inlägget för ikväll. Men säger jag så, så kommer det säkert komma ett till hmm.. Knepigt det där. Måste passa på att tacka alla sötnosar som läser mitt strunt och sen kommenterar. Ingen blir gladare än jag.
Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0