tick tack tick tack..

Just nu så är mitt huvud en tickande bomb. Idag så har det vart full rulle i skolan. Hade först engelska på morgonen & vi skulle ha läst ut en bok tills idag och skrivit en bokrecenstion och det hade jag helt glömt bort. Så jag satt och tok läste hela lektionen. Tror att jag kom till sidan 25 och det är ungefär 38 sidor, whatever! Efter engelskan så hade vi en liten rast så jag satt och läste på fysiken innan vi skulle ha det "stora" provet. Tror nog att det gick ganska så bra för mig på provet, men vi får såklart inte resultatet förns efter jullovet. Gick hem lite tidigare idag för att min jäkla huvudvärk inte vill ge med sig. Min lillasyster kommer alldeles strax hem och då ska vi laga lite mat. Eller det är jag som ska laga mat idag eftersom det är jag som är barnvakt hela kvällen. Måste kila nu.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0