Tisdag

Sådärja, nu har jag pluggat klart. Nu känns det ganska bra för både engelskan och so:n sitter lite grann. Jag försovde mig imorse. Kom upp ur sängen vid 07.30 och jag skulle iväg till skolan 07.55 men jag hann. Slängde på mig ett par mjukis byxor och en rosa mjukis tröja (inget smink). Jag vet att det finns många tjejer som aldrig skulle gå till skolan utan smink för att dom är rädda för vad andra ska tycka/säga. Men man ska absolut inte behöva vara rädd för att vara utan smink bland andra. Det finns många tjejer som är hur fina som helst utan smink & det är bara jobbigt att behöva sminka sig och hålla på varje dag. Huden behöver andas mer än bara på natten. Jag ska inte sitta här och säga att ni ska sluta med sminket helt för det har jag inte själv gjort, men tunna gärna ut lite på det. Det finns så många som har hela ansiktet fullt med en massa brunpuder & inte har nån aning om hur man ska sminka sig, ta det bara lite lungt med all make up tjejer. Nog skrivet om det nu. Nu har ni min åsikt och sen får ni tycka vad ni vill.
Skolan var helt okej idag. Hade musik direkt på morgonen och gick sedan över till läsning & bild. Sen har alla tråkiga lektioner bara rullat på. Slutade 15.00. Kom hem, gjorde mig en varm kopp te och satte mig med engelskan och so:n. Nu ska ska jag inte göra så mycket. Inga speciella planer för kvällen än så länge.
Puss på pannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0