Två månader av lycka!

Hej gott folk!
Nu är det måndag och första dagen i skolan. Vaknade 07.30 imorse, gick upp och gjorde mig iordning för skolan. Min söta lilla  pappa gjorde varmchoklad till mig imorse. Kom iväg till skolan 08.40 tror jag. Startade med engelska på morgonen och vi fick se snövit & de sju dvärgarna, måste säga att killarna var riktigt uppspelta på att få sen den. Sen har dagen bara rullat vidare med so,no,spanska och mattematik. Slutade vid drygt 14.40 så jag tog bussen direkt till västerhaninge för att möta Nino. Han stod och väntade på mig där & sen gick vi hem till honom. Tog det ganska lungt, pratade och bara gosades. Kom på att jag måste läsa igenom kemin en gång till innan jag kryper ner i sängen och sen så måste jag ta en varm dusch för jag fryser som bara den! Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0