Smaka på min helg

Hej alla människor!
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering. I fredags så träffade jag nino direkt efter skolan. Han kom hem till mig. Jag packade och fixade för att jag skulle åka till nynäshamn för att träffa rebecca. Vi satt och kollade på tv & bara mös tillsammans. Tog sedan tåget som gick 15.57 till nynäshamn. Han följde med mig dit (du är världens finaste människa) sen tog han tåget hem igen. Knallade hem till rebecca med raska steg eftersom att det regnade. Regnet öste verkligen ner. När jag kom hem till henne så satt vi på en film som hette "Barnhemmet" en super bra film, men det skulle vara en skräckis. Men den var inte alls läskigt, bara sorglig (?). Sen hade hennes rara lilla pappa gjort tacos till oss. I fredags var det en riktigt slappar kväll (jätte skönt). Vaknade vid 12.00 på lördag morgon. Gick upp och rebecca stod och gjorde omelett. Hon är en riktig husmor hon. Efter en näringsrik & smaskig lunch så gjorde vi oss i ordning. Gick ut för att träffa fanny som jag inte har sett på snart 100 år känns det som. Det var jätte roligt att se dig gumman. Gick hem och gjorde oss i ordning ännu en gång, men mer säger jag inte här på bloggen...
Imorse vaknade jag av att nino (min pojkvän) ringde mig. Jag hade bett honom om det för att jag inte skulle sova bort ännu en till dag. Förstår verkligen inte vad det är med mig men jag kan sova hur länge som helst om ingen väcker mig, märkligt! Men tack älskling för att du ringde mig. Gick upp och duschade och sen när jag kom tillbaka satt rebecca helt klar. Gjorde mig i ordning och packade ihop mina saker för hemgång. Nu sitter jag hemma och dricket te. Ska snart packa upp väskan, men jag känner ingen ork alls (jag måste).


Filmen som vi såg. Rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0