Jag vill ha jul

Hej alla jul längtare.
Känner mig inte alls bra för jag har världens huvudvärk & humöret är väl lite si&sådär. Dagen har vart helt okej. Vaknade 06.45 imorse av mitt alarm. Gick upp för att fixa mig inför dagen och jag hann faktiskt inte äta någon frukost imorse, kom till skolan med en kurrande mage. Åkte till handens bibliotek med klassen för att låna en massa böcker. Kom tillbaks till skolan för att ha so & mentor tid. Tog bussen hem direkt hem efter skolan. Har suttit och pluggat på kemin och engelska glosorna i cirka en timma. Ska nog göra mig en varm koppte och göra en ansiktmask & måla naglarna. Pyssla om mig själv lite grann.


Dagens outfit:

Svart kofta från Gina T
Vitt linne från Lindex
Blåa jeans från Gina T
Svart bälte från Bikbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0