Snön vill inte komma

Sitter nu här helt nyduschad & in smetad med en apricotmask. Ska alldeles strax äta. Pappa står och grillar utomhus i dethär vädret, burr! Ikväll så ska jag slå in alla paket och packa till norrland resan. Har redan tagit fram väskan men jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig, eller jo en massa varma kläder. Det ska bli riktigt skönt att få komma upp dit. Min gammel mormor har just meddelat oss om att det är ca 2 meter snö där uppe. Så det blir nog en hel del skoter åkning. Min lilla pappa har också köpt en massa massa julpynt som vi ska ta med oss dit. Allt från glitter och tomtar.. Nu ska jag klä på mig och torka håret. Snön verkar inte vilja komma till stockholm..
Kisses!

  (klickbar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0