very tired!

Nu är är klockan mycket och jag känner hur ögonen vill stänga sig och säga godnatt. Idag vaknade jag 09.00 gjorde mig i ordning och sen begav jag mig mot tåget vid 12.01. Träffade nino i västerhaninge och åkte sedan vidare till handen c. Han skulle klippa sig & jag skulle kolla rean i centrum. Hittade en super söt tröja på H&M (dock inte på rean). Kollade efter en klänning tíll imorgon men hittade inget som jag riktigt "fastnade" för. Efter allt letande blev jag trött och åkte hem till nino. Fick världens finaste present av honom (kommer förmodligen en bild senare). Tack så jätte mycket, jag älskar dig! Tog bussen hem 20.27. Kokade spagetti och te när jag kom hem för jag var lika frusen som en isbit. Nu ska jag tvätta bort allt smink och krypa ner i sängen. Imorgon åker jag och malin till handen c och tittar runt en liten stund. Vi tänkte fika och prata lite grann också, det kommer bli riktigt mysigt och det kommer garanterat komma bilder imorgon. Håll utkik.
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Nino

Så jävla vacker älskling! Men du vet att de heter tired inte tierd :D



Älskar dig <3333333333333

2008-12-31 @ 02:18:03
Postat av: Anonym

Ge mig ditt utseende!

du blir så himla fin på alla dina bilder :$

2009-01-01 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0