Barnvakt

Hallådär alla pigga!
Idag så vaknade jag tidigt. Kunde inte sova så jag gick upp & gjorde mig iordning för skolan. Satt och åt frukost framför tv:en i drygt en halv timme typ, så sköööönt! Det blev bara en lektion & en rast för mig idag för jag skulle åka till tanläkaren och laga en tand som jag har slagit av. Tandläkaren var helt galen, hon ville fixa den utan bedövning! Dum som jag e så sa jag såklart inte till att jag ville ha bedövning men det gick bra iallafall. Efter ett besök hos tandläkaren så gick jag&mamma till konsum för att köpa frukt och mat. Vi köpte också "Sex and the City the movie" som vi kollade på tillsammans när vi kom hem. Den var super bra. Alla andra har ju sett den och rekomenderat den så vi var bara tvungna att se den. Efter vårat tittande så gick jag en liten promenad med hunden.
Just nu så sitter jag & är barnvakt åt alvin och elsa. Vid tillfället så sitter dom och bygger med klossar så jag kan sitta och ta det lungt ett tag tills allvaret börjar (läggdags) Det tar minst 1/5 timme innan dom somnar. Fast dom är riktigt söta när som sover, riktiga gullgrisar. Får se vad som händer senare ikväll. Nej nu måste jag äta nånting, är vrål hungrig just nu. Skriver kanske mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0