EEY!

Hej på er allesammans!
Har inte skrivit på ett tag nu igen,det är för att jag aldrig har tid. Men nu ska jag skärpa mig och försöka lägga ner mycket mer tid åt bloggen än förr. Lite smått om helgen till att börja med. I fredags slaggade jag hos nathalie & vi hade det riktigt mysigt. Köpte en massa godis och cola. Lite senare på kvällen så träffade vi min älskling & hans polare utanför hennes port. Stod bara där och pratade en stund. Sen gick vi in och satte oss vid datan och kollade runt lite på internet (socialaklubben.se) det är vi det. Tog sedan bort sminket och la oss in hennes säng & snackade om allt&inget till 06.00. På lördagen så åkte vi till högstabanan för att kolla på folkrace. För er som inte har nån aning om vad det är så är det bilar som tävlar mot varandra, typ. Kom dit vid 10.00 och träffade Loppan &hennes små söta ungar Liam&Leo. Sedan så träffade vi nathalies vänner Emelie& några till. Kommer helt ärligt inte ihåg vad dom andra heter (skäms på mig) Stannade där till runt 14.30. Åkte sedan hem till mig för att packa lite till nästa natt hemma hos henne & sen så vandrade vi hem till  malin för att låna några sräckfilmer, tack gumman du är en riktig pingla. Som alla vet så var det ju halloween i helgen och då måste man ju se på skräckfilmer. Vi lånade "Rest stop,The grudge&Wrong turn" usch inga höjdare. Nino kom sedan vid sju tiden om jag nu minns rätt. Satt och kollade på filmerna och bara mööös i sängen. Han sov kvar där sedan. Det blev en riktigt lyckad helg måste jag medge. Idag så vaknade jag upp breve min älskling och vid 13.00 så kom min pappa för att hämta upp mig. Vi åkte först och handlade & sedan så skulle vi på någon minnesstund för min gammel morfar som avled för drygt ett år sedan. Han hade nämligen födelsedag igår. Grattis älskade gammelmoffaj <3
Kom nyss hem så nu sitter jag här &äter glass och en mandarin. Ska alldeles strax hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0