ey! jag mår bättre

Hej alla goingar!
Idag mår jag mycket bättre. Tror faktiskt att det blir skola för mig imorgon. Har tröttnat på att ligga hemma och vara sjuk nu, det är absolut inge roligt alls. Vaknade vid 12.00 gick upp och gjorde nudlar & te. Satte mig vid tvn och bara tog det lungt, sen efter en stund så slumrade jag till. Kommer inte ihåg vad som hände men jag bara försvann. Vaknade av ett jätte gulligt sms från min underbara uppenbara pojkvän. Har inte gjort nånting idag, legat hemma och bara tagit det lungt för att förhoppningsvis kunna gå till skolan imorgon. Går jag till skolan imorgon så åker jag till Nino direkt efter.
Planerna för helgen ser ut såhär:

Fredag: Träffa pojkvännen
Lördag: Middag hemma hos malin
Söndag: Stan med nathalie


Såhär har det sett ut utanför mitt fönster.

Jag älskar snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0