Fulle rulle like a toarulle

Hej på er!
Idag har det vart full rulle. Vaknade jätte tidigt imorse, vaknade runt 04.00. Helt sjukt men jag kunde inte somna om så jag satte på tv:en och efter en timme somnade jag. Hade läsning direkt på morgonen och gick sedan över till spanska m.m. Slutade 15.05 tog bussen direkt hem för att möta lillasyster med skoltaxin. Var barnvakt och gjorde en MASSA läxor. Satt också och pluggade till vårat fysik och kemi prov. Jag tycker faktiskt inte att NO är speciellt roligt, så därför är det ganska svårt att lägga ner tid på nått man tycker är så otroligt tråkigt. Efter allt pluggande så tog jag en varm dusch & pysslade sedan om mig själv. Målade naglarna och gjorde en hårinpackning. Nej nu är jag så himla trött. Tänkte lägga mig lite tidigare idag. Puss

Ps: har gjort om bloggen och headern lite grann. Blev inte speciellt nöjd men den får duga ett tag.


Kolla vilka söta. Top shop 96;-


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart någonsstans finns vantarna på deras hemsida?

2008-11-20 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0