helgen är kommen!

Nu är den efterlängtade helgen äntligen här. Så himla skönt. Skoldagen har vart helt okej idag, började med slöjden & jag tog på mig ett stort förkläde med genomskinliga brillor samt ett par jätte stora hörselskydd för att våran träslöjdlärare tyckte att jag såg för fin ut för att arbeta där inne. Hade också  matteprov idag, det gick nog ganska bra. Känner att jag måste ta igen en hel del i matten. Slutade vid 13.10. Åkte hem för att rebecca skulle komma med tåget, så jag och bejbi gick till stationen för att vänta på henne. När hon kom så tog han tåget till västerhaninge och vi gick hem till mig. Sen så åkte vi & hyrde film " blonde and blonder, step up2 the streets" Ska kolla lite senare på dom men nu ska jag vara lite social med rebecca och svulla godis. Ha det så bra så länge. Skriver senare!
puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0