huvudvärk

Hallå bloggen!
Sitter här ny duschad och in smetad i en ansiktsmask (jordgubb) & mitt huve lever sitt egna lilla liv just nu, har en sån himla huvudvärk. Vaknade 07.30 imorse. Hade sovmorgon till 08.30 så det var ganska skönt. Fick skjuts av min rara pappa till skolan imorse. Hade engelska som första lektion och sen så rullade det på med en matte lektion. Hade en lång och hur dryg matte genomgång som helst, blää säger jag bara. Gick hemåt innan lunchen för att jag hade så ont i huvet. Nej, nog pratat om mitt förbaskade huve. Jag har inte gjort så speciellt mycke idag har legat i soffan och kollat på tv & bara tagit det lungt. Imorgon så ska jag träffa bejbi. Det blir riktigt mysigt, som alltid! Det var allt för mig just nu. Ska dricka C-vitaminer och äta mandariner nu. Hare gött.
xoxo


 

 

Kommentarer
Postat av: K

sötis sosso <3

2008-11-11 @ 21:32:09
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0