jag vill ha snö!

Hej på er alla fina läsare!
Idag vaknade jag av att malin ringde mig klockan 06.00 för att kolla om jag kom ihåg att vi hade sovmorgon till 09.00. Blev lite små irreterad men det är sånt som händer, hon mena ju bara väl antar jag. Min söta pappa skjutsade mig till skolan idag så jag slapp ta bussen. Hade engelska som första lektion, fy&blä. Sen fortsatte dagen med en matte lektion och ett besök hos skolsyster. Jag har fått väldigt svårt att svälja, har ingen aning om vad det kan vara så mamma tyckte att jag skulle gå till henne och kolla. Gick sedan hem vid luchen, det hände en rätt tråkig grej men jag orkar inte ta upp det här. Känner mig verkligen så jävla kränkt! När jag kom hem så värmde jag nudlar och satte mig vid tv:en & bara tyckte synd om mig själv ett tag. Sen så ringde malin mig & frågade vad jag gjorde & vi kom tillslut  fram till att vi skulle träffas. Vi gjorde inget speciellt, satt och pratade för det mesta. Gumman, jag vill verkligen tacka dig för att du ställer upp så himla mycket för mig, det värmer! Resten av kvällen så har jag bara tagit det allmänt lungt. Legat i sängen och messat med bejbi & tittat på tv. Nej nu ska jag ta och fortsätta med tv tittandet. Det är prison break på 3:an och är det så att man har börjat att se en serie så måste man bara fortsätta. Jobbigt detdär.. Hoppas att eran dag har vart mer lyckad än min. Puss på er!
/sofia

Kommentarer
Postat av: Malin bästavän <3

Jag kommer alltid finnas för dig babe <33

2008-11-04 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0