lördags mys!

Godmorgon piggisar!
Vaknade alldeles nyss. Det blev ganska sent för mig & rebecca igår kväll. Somnade runt 03.00 typ. Idag blir det riktigt mysigt, vi ska åka iväg en stund och fika stan(?) vi har ingen aning om vart, men det löser sig alltid. Vi får se vad som händer ikväll, om vi ska ut eller bara vara hemma och slöa. Kollade på statistiken idag & såg att jag hade över mer än 100 läsare, blev såklart super glad men ändå chockad. Det skulle vara kul om ni kunde lämna en kommentar efter att ni har läst. Jag svarar gärna på era frågor om det är något ni undrar. Skriv gärna några önskemål om vad ni skulle vilja att jag skrev om här i bloggen. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.
xoxo


Alla har vi vart små. Lilla jag också! ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååh gumman, du var så himla söt när du var liten, och det är du fortfarande hjärtat. älskar dig mer an allt på hela jorden <33

2008-11-09 @ 13:32:59
URL: http://rebeccasq.blogg.se/
Postat av: Lindha

Neej, vaaaad söööt!

Bra blogg. / Lindha Nilsson

2008-11-09 @ 19:53:25
URL: http://lindhaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0