lördag/söndag

Hej och hå! Nu är jag alldeles utmattad. Har städat hela rummet, dammat och moppat golvet/damsugit golvet & det är inge roligt alls men behövs det så behövs det. Igår kväll bloggade jag inte eftersom jag & min familj blev hembjudna till familjen hansson (malins familj) Innan vi gick dit så träffade jag bejbi en liten stund. Promenerade en liten stund i den iskalla kylan. Stod sen och väntade på bussen & jag kan medela er att jag inte hade någon känsel i tårna efteråt. Gick sedan direkt hem till malin. Hennes goa mamma hade gjort en super god middag. Jag har ingen aning om vad det heter men det var riktigt smarrigt, ungefär sådär gott att man bara äter & äter fast man är mätt bara för att det är sådär gott. Efter maten så fick malin för sig att hon skulle göra jordgubbs milkshake.. Jag har aldrig ätit det förut men aldrig igen. Jag tyckte inte att det var så speciellt gott. Men malin sörpla i sig hela, haha. Kom hem sent, hoppa direkt in i duschen & sen pladask ner i sängen.

Vaknade imorse 08.30 av nathalie som ringde mig. Hon frågade om vi skulle åka till stan idag men det regnade så det blev inte av. Vi skulle ha gått på någon julskyltning med min mamma och pappa men vem vill stå ute när regnar och blåser? Nej jag hade ingen stor lust till det. Somnade sedan om och vaknade vid 13.00. Fattar inte, jag sover så länge nu förtiden. Det är jätte jobbigt för man missar så mycket av dagarna. Mamma kom sen in i mitt rum och sa att vi skulle åka till farsta C istället & shoppa. Hoppade upp ur sängen och fixade mig & sen bar det iväg mot farsta. Kollade runt i en massa affärer och köpte lite grejer. Nu ska jag ta och plugga på kemin och engelskan.

Fynden idag:
 
H&M -149 kr                                         Gina T - 189 kr
 
Gina T- 299 kr
 
Gina T - 99 kr
 
Indiska - 79 kr

Imorgon är det 2 månader älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0