Nu är det skola igen.

Nu sitter jag här nyduschad och klar. Dricker te och äter frukt. Vaknade 07.30 imorse, hade sovmorgon till 09.00. Malins rara pappa skjutsade oss till skolan idag, riktigt skönt att slippa ta bussen. Markus hennes storebror hade gömt sig längst bak i bilen, så när jag hade suttit där ett tag så hoppade han fram & gissa vem som flög 12 meter upp i luften? Jo det var ju jag såklart! Hade engelska som första lektion och sen rullade dan vidare med NO/SO och spanska.. Tog sedan bussen hem. Städade rummet och sen så ringde jag nino och sa att han kunde komma. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och mös i sängen & prata. Mamma gjorde köttfärssås & spagetti till oss, smarrigt var det. Nej nu ska jag kolla klart på prison break. Puss och kram.



för mig är du lycka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0