Omoget&patetiskt

Jag förstår inte. Jag förstår verkligen inte hur man kan bete sig så som ni gör. Hur fan kan man må bra av att kränka andra människor? jag får liksom inte ihop det. Jag tycker att det är så jävla patetiskt och omoget att göra så som ni gjorde. Ni såg att jag stod där med ögonen fyllda av tårar men ändå, ändå så stod ni där och flinade. Ni tyckte att det ni hade gjort mot mig var hur coolt som helst. Men egentligen så är det faktiskt inte synd om mig. Nej egentligen är det synd om er. Att ha så jävla zero för hänsyn&respekt. Ni är till&med äldre än mig men beter er som om ni vore mindre. Jag tycker verkligen att det ni gjorde är så jävla fegt. Vad var meningen till att göra det (?) berätta gärna det för mig, för jag får verkligen inte ihop det. Enda sen skolan starta så har ni kränkt mig. Jag har inte brytt mig men det ni gjorde nu knäckte mig. Jag tänker inte lägga ut era namn på min blogg utan ni som känner er träffade kan ta åt er &sen förklara varför ni håller på så som ni gör. Jag har absolut inte gjort er nånting. Kan det vara avundsjuka? jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0