Rebecca therese axlund i mitt <3

Vännen, nu har vi gått igenom så mycket tillsammans. Allt från tårar,sorg,glädje och en massa stunder av skratt. Du betyder så oerhört mycket för mig och jag ser dig som min lillasyster. Vi har stått varandra nära i 13 år nu. Jag kommer alltid att stötta dig, jag kommer alltid att lyssna på det du har att säga. Du har alltid funnits där för mig & jag har många gånger svikit dig, & jag är medveten om det. Jag försöker verkligen men det är så svårt när vi bor såhär långt borta ifrån varandra. Vi kanske träffas 1 gång varannan månad, helt sjuuuukt! Och vi pratar kanske bara nån gång ibland i telefon. Vi är inte lika tajta längre utan vi glider bara mer och mer isär. Ska det va såhär?
Jag saknar dig gumman. Jag kommer alltid att älska dig och du vet att du kan ringa mig när som helst. Vad än klockan är så svarar jag. Vi två genom allt, det var så vi sa och jag kommer än ihåg det idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0