rubrik ?

Hej på er. Nu är klockan 04.18 & vi ska alldeles strax gå och lägga oss. Har haft en super mysig dag. Det blev handen c & vi fikade på café mo... nånting. Köpte en kaffelatte och en kladdkaka, rebecca fick en gratis kaffelatte av snubben i disken (hon blev riktigt mallig) Gick sedan runt och kollade runt lite för att fördröja tiden tills vårat tåg kom. Tog tåget som gick 16.31 till krigslida. Träffade lilla kim på tåget http://kimwoes.blogg.se! När vi kom hem så hade min rara mamma gjort tacos till oss, vi åt inte så speciellt mycket eftersom vi hade gluffsat i oss en massa kladdkaka. Våra planer för kvällen var egentligen att vi skulle ta tåget till bålsta för att träffa lite folk och sedan sova kvar där hos min morbror. Men nej så blev det inte, det blev en hemma kväll med film & godis. Nu så är jag jätte trött, mina ögonlock stänger sig hela tiden. Skriver mer imorgon & det kommer lite pixs från idag. Så håll utkik. Puss och godnatt.

Ps: har fixat bloggen som ni ser. Vad tycker ni? jag är jätte nöjd. (http://rebeccasq.blogg.se hjälpte mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0