sämst uppdatering

Hej allesammans!
Herregud vad mycke snö det är ute. Fast jag älskar snö så jag ska inte klaga. Den enda grejen som jag inte gillar med snö är att den kan formas som en boll och hamna "smack pladask" i mitt huve! Som ni kanske har märkt så är jag ganska dålig på att blogga på helgerna, men jag hinner aldrig men tro mig, jag försöker. I Lördags så sov jag hos nathalie. Vi satt i hennes kök en stor del av kvällen och drack te och bara snackade om allt&inget. Det är så himla skönt att bara få prata, att få slippa hålla allt inom sig. Gick och la oss vid 04.00 tror jag. Vaknade "tidigt" på morgonen av att hon dundrade runt som en virvelvind & tjöt (det är 1 meter snööööö ute!) Tåg sedan tåget vid 20.00. Mötte sockertoppen i vh och han tog tåget med mig till krigslida och sen så tog han bussen tillbaka. Jag älskar dig gubben. Det stormade verkligen, kände bara hur fötterna lättade från marken. Igår var det måndag och jag var inte så speciellt pigg och glad på morgonen.. orkar inte ta upp det här. Jag gick hem sista lektionen för att jag mådde dåligt. Ett tecken på att jag håller på att bli sjuk (?)

Idag vaknade jag lite sent.. Försovde mig en aning så det blev ganska stressigt imorse. Hade egentligen inte tänkt mig att gå till skolan idag eftersom att jag mådde dåligt igår och gick hem. Men mamma tyckte att jag skulle gå till skolan och se hur jag kände mig. Kom till skolan och kände absolut ingen ork alls, så jag ringde mamma och vi gick till lättakuten för att se vad det handlade om. Jag har nått jävla virus som aldrig vill försvinna & jag blir smittad jätte lätt av andra som är sjuka, tråkigt nog. Efter att ha vart hos doktorn så åkte vi hem. Värmde nudlar och satte på en film & bara tog det lungt. Mamma har köpt ett par jätte goda och effektiva halstabletter till mig (Läkerol care cranberry) känner mig en aning lenare i halsen måste jag säga.

Have a good day babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0