ut & in!

Hej på er. Jag börjar med att be om ursäkt för att jag inte skrev igår, men det var andra saker som var viktigare än bloggen. Idag vaknade jag kvart i sju och duktig som jag är så gjorde jag frukost åt min lillasyster (rost macka med oboy) Kom sen iväg till skolan trött som fasen. Har bara haft en massa matte lektioner hela långa dagen. Slutade vid 15.00 ungefär, så jag tog bussen direkt hem för att jag skulle städa upp lite innan nino kom. Han kom hit vid drygt fem tiden skulle jag tro. Satt först & mös en stund i sängen och sen gick vi en liten promenad & sen gick vi in igen till sängen, Så mysigt så. Han gick hem vid tio ungefär. Nu sitter jag här nyduschad & äter frukt. Muuuuuuuums! Imorgon så ska jag träffa min efterlängtade syster Rebecca. Nu ska jag lägga mig och kolla på tv.
Thingeling slå en pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0