Madagaskar 2

Hej på er alla.
Vill börja med att be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp. Jag vet att jag har sagt att jag ska skärpa mig, men det dyker upp en massa saker hela tiden. Men den här gången så menar jag att jag ska "skärpa mig" I torsdags så vet ni ju att jag skulle hem till nathalie för att fira hennes storebror jerry. Måste säga att det var riktigt mysigt. Åt en massa smörgås tårta & prinsess tårta, smaskigt! Det kom ganska mycket folk och det var faktiskt riktigt trevligt. Lite senare på kvällen när alla hade rört sig hemåt så kom nino. Jag hade världens växtvärk(?) så han stoppad om mig i soffan. Sov kvar där och vaknade på morgonen av att tony nathalies storebror stod i dörren och blängde på oss. Efter en lite för sen kväll så gick vi till bussen trötta som två små.. jag vet inte vad! Hade engelska förhör som start på dan, det gick säkert suveränt bra för mig. Åkte sedan hem ensam efter skolan för att det var en massa andra saker planerade med familjen.
Idag så åkte jag och nathalie med min pappa till stan för att gå på bio. Vi såg "Madagaskar 2" den var faktiskt skit rolig. Vi skrattade nog mer än halva filmen (fjantiga som vi är) Efter bion gick vi till coffeehouse by george och fikade. Tog en caffelatte och en enormt stor chokladmuffins. Sedan så fick natta värsta rycket om att hon skulle köpa en ny näspiercing, så vi fick knalla till gallerian för att hon skulle ha precis den som fanns på glitter. Hon har försökt att få i piercingen hela kvällen men lyckas dock inte. Våran kväll har vart lugn. Tog bussen till västerhaninge för att fixa lite grejer hemma hos nathalie. Sedan så tog vi bussen hem till mig. Nu sitter vi här med ett varsitt glas cider och pratar om allt mellan himmel&jord. Det kommer bilder så håll utkik. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0