Kanon dag!

Hej på er älsklingar.
Jag mår riktigt bra idag. Vaknade vid 06.30 imorse & kom till skolan vid 07.50. Hade läsning direkt på morgonen och jag läser nog världens tråkigaste bok "tystnadens hus" den rekomenderas inte. Men alla i min klass läser den och man måste läsa den så det är bara att gilla läget. Skolan var helt okej idag, hade idrott,engelska,svenska & spanska resten av dan. Tog bussen direkt till vh efter att vi hade slutat för att träffa Nino. Han stod och väntade på mig vid busshållsplatsen när jag kom, skit söt. Gick sedan hem till honom. Pappa hämtade mig vid 18.00 för att vi skulle käka och för att han skulle förhöra mig på kemin. Jag har ju kemi-prov på tisdag så jag är rätt nervös. Hatar alla olika slags "prov".Jag lär mig allt som jag ska kunna, men när proven väl kommer så får jag hjärnsläpp! Någon annan som får så? eller är jag den enda. Nu tänkte jag hoppa in i duschen. Skriver kanske lite mer senare. Puss på er så länge!




Den här mobilen vill jag ha. Kollar runt lite på olika, men den här är den enda som
jag riktigt har fasnat för. Är det någon som har en sån och kan tipsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0