ey du, yo det är helg!

Hallådär gott folk!
Nu är det äntligen helg & jag har jätte mycket grejer som jag ska göra. Imorgon så ska jag träffa bejbi. Och ikväll tänkte jag pyssla om mig själv lite grann. Göra en hårinpackning och måla naglarna samt göra en ansiktsmask. Jag försovde mig imorse, hade 20 minuter på mig att fixa allting som ska vara klart innan skolan börjar. Inte roligt alls, det blev riktigt stressigt. Blev iallafall varmt välkommen i skolan av berra & rune (mimmi och nathalie) Hade NO och vi fick nått häfte med drygt 14 sidor och jag hajjade inte mycket av det som stod där måste jag säga, Men jag kämpade på. Slutade tio över ett idag, så tog bussen som gick 36 till västerhaninge för att träffa Nino en stund. Vi hade jätte mysigt.. Sen hämtade pappa mig och när vi kom hem så åt vi. Jag tror att det hette canneloni, aja det är iallafall jätte gott (testa säger jag bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0