Det har regnat hela dan!

Tjenixen allesammans!
Idag har det vart full rulle. Vaknade vid halv sex av att min lillasyster stod och tittade på mig, jag blev vettskrämd. Är ju inte precis van vid att nån står och glor på mig när jag ligger och sover. Gick iallafall upp & gjorde mig iordning för dagen och sen var det frukost time. Kom sen iväg till skolan, lektionerna var sega som vanligt. Hade idrott med PK & jag har verkligen ingen aning om vad han håller på med, det var allt från kullebyttor till att stå på huvet! Men duktig som man är så kan man ju redan det där så det var ingen konst, hmm.. Slutade 15.05 så jag tog bussen direkt hem för att göra alla mina läxor. Jag har kemi prov på tisdag och spanska prov imrogon & den engelska förhör på fredag. Det är mycket nu tycker jag och det gäller att ligga i (fokus fokus fokus) Saknar min älskling så grymt mycke just nu. Kanske hinner träffa honom en liten stund imorgon. Ska hem till nathalie imorgon för att fira hennes coola storebror Jerry. Sen så stannar jag kvar där över natten, riktigt mysigt. Vill ni veta vad min kära pappa gjorde på mig alldeles nyss?
jo jag fick ett stort glas iskallt vatten över mig! över hela mig, så jag blev dyngsur. Men nu ska jag lägga mig i sängen & checka tv:en och sen ringa nino. Ha en fortsatt trevlig kväll. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0