Äntligen helg!

Shuulelu!
Idag är det fredag och vi gick igenom biologi provet och måste säga att jag blev riktigt nöjd med mitt resultat. Lite senare så sattes vårat brandlarm på i skolan så alla våra lärare skasade (stavning?) ut oss på fotbollsplanen. Men det visade sig vara falskt alarm. Hade matte genomgång idag också, jag hajja ingenting av det han sa och halva min klass går i special grupp i matte så det var väldigt lungt i klassrummet. Slutade 13.10 så tog först bussen hem för att fixa lite saker och sen tog jag tåget till nynäshamn för att hämta en tröja hos johan. Hade riktigt bråttom hem sen för att jag skulle möta min lillasyster med skoltaxin men det fixade sig. Ska snart träffa anna panna i vh och sen ska vi väll bara ligga hemma hos henne och kolla på film. Ha det så bra allesammans.
xoxo/ S

                                                         
                                                                Jeans; bikbok
                                                                Vitt linne; gina T
                                                                Rosa randig tröja; MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0