hemma igen!

hallådär alla glada!
nu är jag hemma igen från muskö. Har serverat på mickrums brygga hela helgen och det har verkligen vart fullt upp där. Jag har fått springa med brickor fram och tbx hela tiden så det känns i ryggen och amarna. Dagarnas höjdpunkt har vart världens finaste/undrbaraste kille Nino. Jag saknar honom så himla mycket, längtar tills imorgon då vi ska träffas. Vaknade halv tolv imorse av att det var svinkallt i stugan. När jag är på muskö så sover jag och malin i en pytteliten stuga. Visst det är jätte mysigt men det är också iskallt där inne. Imorgon är det skola också och jag kan ju säga att jag längtar inte speciellt mycket efter att ha fått vara igång hela helgen. Vill bara ligga hemma och sooooova! men nu ska jag hoppa in i duschen.

xoxo/ S


Bild från spaninen. Malin till vänster som jag jobbade med på muskö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0