det är onsdag idag folkens!

Humöret ligger på topp idag. Vaknade runt 06.45 imorse så jag fixade mig för plugget & sen var det bara att slänga i sig frukosten. Hade tråk läsning första lektionen. Sen rullade dan på med spanska,no,idrott och so. Hade bl.a so prov idag, jag tror att det gick ganska bra för mig. Man skulle svara på frågor och Lag&Rätt och bla bla bla.. slutade vid 15.05 så efter skolan så drog jag hem till nathalie. När vi kom hem till henne så var tony&rasmus där. Jag kan säga att dom var på riktigt bra humör idag, haha fasen vad vi skrattade. När dom hade gått så ringde  my baby mig och frågade om han kunde komma. Såklart så kunde han det. Satt och mös och bara spenderade lite egen tid med varandra, super mys. Skulle hem vid sex tiden för att jag skulle passa hannah min lillasyster. Tog tåget hem, orkade inte vänta på bussen som kom 3O och tåget gick 26 men fick ändå sitta på tåget och vänta i drygt 2O minuter, haha så kan det gå.
Slängde i mig en tallrik nudlar &sen var det dusch dags. Sitter med en ansiktsmask som doftar aprikos (stavning?) och dricker en varm koppte. Ska snart sätta mig framför tv:en och bara dega (jag är riktigt trött just nu) Det var allt för mig idag.


  Den här klänningen/tunikan vill jag ha!
  den är både annorlunda och super söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0