du betyder så jävla mycket hjärtat.


Älskling, jag kommer alltid att ställa upp för dig. Du har alltid funnits där när jag verkligen har mått piss. När jag har hamnat på botten så har du lyft upp mig på benen igen. Jag är så otroligt tacksam hjärtat. Hade absolut inte klarat mig utan dig. Mimmi meurk, du kommer alltid att vara en stor del av mig. Du har en plats i mitt hjärta&alla minnen med dig, dom går inte att glömma. Det här är tjejen har alltid tid&rum oavsett hur hon mår själv. Hon ställer alltid upp för alla. Hon ler framför alla, det här är en tjej som alla borde ha, en riktig vän som gör ens dag. Hon är iallafall älskad av mig och många många många fler.
Jag kommer aldrig att släppa taget om dig syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0