en dag i stan!

Hej alla pigga nissar!
Sitter här och är jätte trött, men tänkte ändå skriva lite om vad som har hänt idag för er som verkligen tar er tid och läser mitt strunt. Vaknade vid halv 1O imorse, fixade mig &sen åt jag frulle. Tog sen tåget in till stan för att jag skulle träffa mamma. Vi gick runt och tittade lite i affärer och shoppade friskt. Köpte ett par svarta ugg's och sen ett par jeans på gina T m.m. Riktigt mysigt hade vi. Vid fyra tiden så skulle vi gå på bio, vi såg "patrik 1,5" den var riktigt rolig. Fast jag är inte så mycket för killar som pussas och så.. Jo visst om det är tjej&kille men inte när det är en kille en annan kille. Efter bion så gick vi lite mer runt och kollade. Köpte bl.a ett par super söta vantar på H&M. Kom hem vid drygt sju tiden. Mamma gjorde pasta med någon skinksås, smaskigt värre var det.
Mina planer för morgon dagen ser inte så ljusa ut. Ska nog bara vara hemma &ta det lungt. Fixa och pyssla om mig själv (måla naglarna, göra en ansiktsmask & göra en hårinpackning) Nu ska jag ta och sussa. Sov gott och dröm sött!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0