en lista!

Fullständiga namn: Sofia anna flodén
Stjärntecken: oxe
Födelsedag: 5 maj
Längd: 1,65 typ
Vikt: pff! anonymt
Allergi: nej jag tål allt.
Största fobi: SPINDLAR!  fyfan vad äckliga dom är.
Högsta önskan: att kärleken håller för livet.
Bästavänner: Nathalie, rebecca, malin & broder tony
Kärlek: min nino §

Skola: jag går i den sämsta & den heter tungelsta fitt skola!
Intressen: vänner på högsta nivå
Favorit mat: hmm.. jag äter det mesta (?)
Hatar: falska och patetiska människor!
Gillar: mysiga helger
Favorit film: Titanic, mamma mia m.m.
Favorit glass: vad bjuder du på?
Går loss på?: shopping, jag är kär i kläder.
Vill ha just nu: Nino, & en massa pengar!
Månadens måste: måste bli skärpning med skolan, sen så måste jag börja träna.
Bästa boken som gav dig tårar: I taket lyser stjärnorna.
Favorit godis: choklad&surisar!
Frukt: mandariner, vindruvor,annanas, jordgubbar, päron (ge mig all frukt)
Sysselsättning: 7:a
Hur gammal är du nästa år: blir 14
Har du en blogg: Yesbox! & vet du en sak? du läser den nu ditt blindstyre.
Vad händer i framtiden: Jag satsar mer på nuet :)
Hur mycket är klockan?: 23:30
Är du lat: Jag tycker inte det! men nathalie påpekar det ofta, haha
Är du trött: aah, godnatt! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0