glömsk

Hej på er! Jag har inte haft tid att blogga på två dagar nu.
Lite kort om i fredags; Jag var i vh och träffade nino, sen så slagga jag hos nathalie. Hon är världens finaste människa och vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack gumman för att du alltid finns där för mig. Vaknade vid halv nio imorse, är super trött men nathalie och hennes storebror tony skulle på dop så hennes far skjutsade hem mig.  När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen åt jag en stor skål med nudlar. Har också packat för kvällen. Ska sova hos hennes inatt igen, ska hyra film och bara ta det allmänt lungt. Men nu måste jag rusa. Ha det så bra alla glada och pigga.
 Pussen!

  
(Tony,sofia & nathalie föralltid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0