Godkväll!

Hej, idag vaknade jag 07.30 för hade sovmorgon till 08.50. Hade engelska första lektionen och vi skulle skriva på ett super stort papper. Förstår egentligen inte varför det skulle vara sådär överdrivet stort. Hade ingen matte idag för att min matte lärare har tydligen fått ryggskott. Tycker såklart synd om honom *host* men avskyr verkligen matte. Har vart jätte trött hela dan och huvudvärk på köpeeet. Måste bara säga att kim,mimmi,nathalie och malin är världens bästa tjejor, riktiga pinglor. Tack för att ni gör min dag. Slutade 14.40 så tog bussen hem för att vänta på att nino skulle komma. När han kom så låg vi bara och mös i min trånga säng men han är helt underbar. Lever helt enkelt för honom! När han åkte hem så var det dusch dags och sen te time. Resten av kvällen har gått åt till pluggande till musiken imorgon. Ska skriva om en musik stil och det är mer komplicerat än vad det låter (fattar ingenting) dt snurrar. Men nu har jag inget mer att skriva om.
Sov gott och dröm söta drömmar inatt.
xoxo/ s


              Mina nya stövlar (riktigt nöjd)                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0