höstlovet är här!

Min kväll har vart hur mysig som helst. Träffade min älskling ikväll, han kom vid 19.19 typ. Gick en promenad och bara pratade om allt&inget. Jag älskar dig så jävla mycket gubben, du lyser upp min dag! Det var verkligen svinkallt ute, båda två frös nästan ihjäl. När jag kom hem så hade mammsen tagit fram en massa spa saker så hon fixade en ansiktsmask på mig &sen så satt vi bara och chillade i soffan. Kollade på mammsens favorit program (idol 2008) måste säga att det var super mysigt att tillbringa lite tid med henne. Vi hade bråkat innan som fan när jag kom hem från skolan, så detta var vårat förlåt till varandra (myskväll). Imorgon ska jag åka in till stan och köpa kläder och eventuellt gå på bio, men får se hur det blir med den saken. Nu är det ju äntligen HÖSTLOV också , jippi! Det kommer bli långa dagar&nätter.
xoxo/ S




Emelie englund. Jag saknar dig hjärtat!
http://emssn.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: felicia

så jävla söt emelie !

2008-10-28 @ 18:46:11
URL: http://felcias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0